الجمعة، 10 يونيو 2011

الاخ جوجل



انا مش متخيل لو جوجل بيتكلم 
او بيكل او بيمل او بيعترض 
او له اى طرق اعتراض او تنفيس عما بداخله مما يرى ويقرأ 

كان ممكن يقول ايه من اللى بيشوفه من اسئلة الناس او كلمات البحث اللى بيتبحث بيها فيه

بجد قمة المسخره

حاولوا تتخيلوا بجد كده لو بيتكلم كان قال ايه !!

هناك 4 تعليقات:

ويكا يقول...

هههههههه

للى بعتلى التعليق من شويه


ممكن فعلا يقول كده
بس بصراحه مش هقدر انشر التعبير

بما ان جوجل نفسه لسه ما قالوش يبقى مش هقدر انشره

ههههههههههه

Haytham Kilany يقول...

السلام عليكم
بجد موضوع تحفه
انا ف تدوينه سابقه سميت جوجل
"أعلم أهل الارض" .....ده يعرف القرد مخبى أبنه فين

ولا لما رجعت من الشغل مالقيتش " على " ولا " ام على"

مش عارف اعمل أيه مش معايا رصيد ف الموبايل
جريت على جوجل

عم جوجل ماتعرفش الله يخليك الواد " على " والست " ام على"...راحوا فين ؟؟؟!!!

طبعا رد عليا.............

بس أكيد بنفس التعبير اللى واحد بعتهولك من شويه

هههههههههههههه

ويكا يقول...

ابو على

هههههههههههههه
طب كويس
انا كنت خايف لا تقولى انه قالك هما فين

الصديق الوفى يقول...

السلام عليكم بجد انا كمان دائما اقول جوجل ده مفيش زية عبقرى زمانه ياخى مفيش حاجه مبيعرفهاش ومستحمل بلاوى كتير ومش بيمل لانه بتسال اساله غريبة قوى والغريب انه عرف كل حاجهومش بيقول لا ابدا الله يكون فى عونه

  قيراط حظ ولا فدان شطارة ... مقوله سمعناها كلنا و حفظناها عن اجدادنا ... ب س لما بدأنا نتعلم و نشوف العلم الحديث و الغرب و تكنولوجيته بدأنا...