الخميس، 18 أغسطس 2011

تواطؤ من بلوجر

الله الله الله


لا بقى !!!!!




دا تواطؤ من بلوجر عليا




اشمعنى لما قررت دلوقتى انى مش هكتب البوست لقيته فتح ؟!!!




دا انا من الصبح بدادى فيه




طب طب ....... طب اكتب ايه انا بقى دلوقتى؟!!!!




ارزع الكلمتين يعنى انا ولا ايه طيب ؟؟!!!




والله دول كلمتين او تلاته بالكتير بس وعنى انا مش عن حد تانى


ماعلـــــــــــــــــــــــــــــــــينا




يبقى مش مكتوب (مؤقتاً)




كمان كام ساعه يا هيبقى عندى خبر سعيد جدا ..... يا رزل جدااااا




ربنا يستر


ادعولى جاااامد

هناك 7 تعليقات:

ويكا يقول...

الله اكرم ياباشا

بس شكله فعلا متواطئ صدقنى

ويكا يقول...

اه صحيح

عايزك يا عم الحج ضرورى

افتح الياهو عايزك فى حاجه مهمه

لو قريت الكلام رد عليا

عايزك بسرعه قبل الصلاه

ويكا يقول...

اللهم امين

ادعيلى

وانا كمان اثارت فضولى

ربنا يستر

ويكا يقول...

لا لسه كمان شويه

مستنى ناس هيفوتوا علينا الاول

انا قلقان .....كأنى داخل امتحان مش عارف ليه كده

ايه ده .... انا كنت عديت المراحل دى من زماااااااااااان

ويكا يقول...

ادعولى الله يكرمكم

ويكا يقول...

ههههههههههههههههههه

ماشى يا زهر

ويكا يقول...

الغير معروف

شكراً ياباشا على التصحيح ، واتعدلت الكلمه خلاص


بس ليه داخل غير معروف ؟؟؟


عموما شكرا مره اخرى

  قيراط حظ ولا فدان شطارة ... مقوله سمعناها كلنا و حفظناها عن اجدادنا ... ب س لما بدأنا نتعلم و نشوف العلم الحديث و الغرب و تكنولوجيته بدأنا...