الخميس، 18 أغسطس 2011

مش عارف اكتب البوست يا رجاااااااله ........ ربنا مش رايد ابدا

هناك 3 تعليقات:

ويكا يقول...

من الصبح عايز اكتب بوست رزل ومش وهيزعل

ومش عارف

وكأن ربنا قرر انى ما اكتبوش على الاقل دلوقتى

وعموما الرساله وصلت

وفعلا مش هكتبه

بس الفكره انى عندى جدا ودماغى جزمه قديمه ومصر انى اكتب اى بوست بقى حتى


ومفيش فايده

علشان كده كتبت عنوان بوست( الحاجه الوحيده اللى شغاله) والكلمتين دول فى التعليقات

اصلى مش بحب احس احساس التعجيز ده

ويكا يقول...

كلمات متقاطعة ايه يا عم الحلبسه انت

انا بقولك مش عارف اكتب البوست لان البلوجر فيه حاجه من الصبح

واكمنى كنت هكتب بوست احتمال يضايق ناس

وغالبا هيضايقك انت بالاخص لو كنت اللى فى بالى

فقولت يمكن ربنا مش عايزنى اكتبه فعلا

وانا فعلا متعود على النوع ده من الرسايل الربانيه

فقررت اوك هاجله دلوقتى

لكن علشان انا عنندى ومش بحب اجبر على شئ فقررت انى اكتب اى بوست برده

عملت اللى مفيش فايده

فاضطريت اكتب الجمله دى فى العنوان والتعليق اللى فوق ده

وكده اتنشر بوست فعلا وبتعليقات كمااااااان نيهاهاهاهاهاهاهاع

ويكا يقول...

بتاع الحلبسه

ما تجمع ياعم ...... وراك الديوان يا خى

وبعدين ايه جاب سيرة الحمص فى الموضوع ..... احنا اتكلمنا فى حدود الحلبسه ...... ايه دخل الحمص بقى ؟؟؟


عرفت بقى مين اللى بيدخل عاطل فى باطل


وبعدين ما دام ما تعرفنيش داخل البوست ده ليه ؟؟؟؟

بوست فاضى تدخله ليه ؟؟؟؟
تدخله لييييييييييييييه

ترضى حد يدخل بوست عندك فاضى برده؟!!

  قيراط حظ ولا فدان شطارة ... مقوله سمعناها كلنا و حفظناها عن اجدادنا ... ب س لما بدأنا نتعلم و نشوف العلم الحديث و الغرب و تكنولوجيته بدأنا...