الخميس، 8 سبتمبر 2011

زهقان ....... Bored









حاسس بمصيبه جديده جيـــــــــــــــــــــالى 
يا لطـــــــــيف يا لطـــــــــــيف




هناك 6 تعليقات:

ويكا يقول...

الله يخرب بيت كده

هو انا ما احسش ان مصيبه جايه الا ما تيجى مصيب فعلا !!!!

richardCatheart يقول...

مالك بس روق ربنا يكفى الجميع شر المصايب

ويكا يقول...

لا والله ما مقصود خالص

وهو توافق غريب انا عارف بالنسبه للناس انا ما اقصدوش ولا اظن الاخر اللى الكلام عليه يقصده


انا ما انكرشى انى بقرا لهذا المدون بس انا واثق لا هو قصد يكتب عن شئ انا كاتبه ولا العكس


انا نفسى اتفاجات بالكلام فعلا اللى مكتوب على نفس الحاله بتعتى بس غالبا هو كان كاتبه قبلى ...... والعكس حصل فى كذا بوست فات برده

وكله بدون اى ترتيب والله فعلا

عموماً


لا تتعجب ....... لانى فعلا مش عارف

ويكا يقول...

يا ساتر يا رب ؟؟!!!

ليه كده بس ؟؟؟؟؟

مش للدرجادى والله ........... بالراحه والله وو انت متابع جروب بايدينا مصر بكره احلى بتاعنا من بره هتلاقينى كاتب كومنت كده له علاقه بتقبلنا لبعض ...... الوضع فيه هات وخد ما ينفعشى زى ما احنا عايزينه


اما لو انت مش متابع انا ممكن اجيبهولك الكلام ان شاء الله

بس عموما

الصبر

ويكا يقول...

لا ما تقعدلناش على الواحده كده .... ههههههه ....... عموما انا برده مش مستغرب من الصدف ....... لانها ..........
:)
طول عمرها صدف

ويكا يقول...

يا بنتى بالراحه مش كده فيه ايه ؟
ايه اللى حصل اهدى ؟!!!!!!!!!


ايه الحكايه ؟؟؟؟؟!!!!!!

  قيراط حظ ولا فدان شطارة ... مقوله سمعناها كلنا و حفظناها عن اجدادنا ... ب س لما بدأنا نتعلم و نشوف العلم الحديث و الغرب و تكنولوجيته بدأنا...